|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Gesior
Mafia Pruszkowska
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/8
|
Wysłany:
Sob 14:49, 18 Mar 2006 |
|
Alfa 166 to niekwestionowana gwiazda w segmencie pełnym silnych konkurentów. Powstał samochód, w którym technologia i tradycja spotykają się z naturalna elegancją. Alfa 166 to doskonałe połączenie eleganckiej limuzyny z samochodem sportowym. Aerodynamiczna stylizacja, unikalny design oraz agresywny, a zarazem spokojny profil to kulminacja prac projektowych i konstrukcyjnych. Wewnątrz duch Alfy widoczny jest najlepiej w dopracowanej, pełnej klasy kabinie.
Zgodnie z najlepsza tradycją Alfa Romeo, model 166 łączy w sobie najważniejsze osiągnięcia technologiczne i konstruktorskie. Dostępnych jest sześć wersji silnikowych, cztery benzynowe i dwa wysokoprężne z układem wtrysku bezpośredniego "common rail", oferujące przyjemność z jazdy typową dla Alfy Romeo i spełniającą największe nawet oczekiwania.
Na zewnątrz
Alfa 166 to doskonałe połączenie prestiżowego luksusu limuzyny i "Cuore Sportivo" Alfa Romeo. Proste linie nadwozia są niejako przedłużeniem z logo Alfa i rozciągają się na dwie strony, tworząc przetłoczenia na masce, a dalej zarys kabiny. Linie te widoczne są lepiej z boku, gdzie są podkreślone stosunkowo niewielkimi oknami. Wrażenie, jakie wywiera ten obraz, to siła i solidność. Kabina jest mocno zintegrowana z linią nadwozia, co tworzy bardziej dynamiczne i silne poczucie. Krótki tył to zapowiedź szybkości i zwinności.
Wnętrze i wyposażenie
Wnętrze Alfy 166 to nieskazitelna elegancja i niespotykany poziom wyposażenia. Wykończenie, detale i tapicerka odzwierciedlają sportowy charakter i zapewniają ogromny komfort. Wystarczy usiąść za kierownica i poczuć ten dreszcz. Alfa 166 występuje w 2 poziomach wyposażenia: Impression i Progression.
Bezpieczeństwo
W zakresie jazdy, przyczepności bezpieczeństwo aktywnego i biernego, technologia stosowana przez Alfa Romeo zapewnia to, co najlepsze: podwójne wahacze z przodu i wielowahaczowe zawszenie z tyłu to standard, ponadto oferowany jest elektroniczny system stabilizacji jazdy VDC, system zapobiegający poślizgom ASR, układ kontroli trakcji TCS, układ ABS z elektronicznym systemem rozkładu siły hamowania (EBD) i tempomat. Wszystkie te urządzenia pomagają kierowcy utrzymać moc pod kontrolą.
Dane silnika
2.4 JTD 20V Multijet
pojemność skokowa: 2387 ccm, pięciocylidrowy,20-zaworowy silnik z systemem wtrysku bezpośredniego common rail drugiej generacji.
moc maksymalna: 175 KM-EEC przy 4000 obr. min
prędkość maksymalna: 222 km/h
średnie zużycie paliwa: 7,5 l/100 km |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|