|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Gesior
Mafia Pruszkowska
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/8
|
Wysłany:
Sob 14:44, 18 Mar 2006 |
|
Polo jest przykładem tego, jak zmieniają się standardy. Mały samochód, który jest jednocześnie przestronny w środku, równie bezpieczny jak większe samochody i równie jak one komfortowy i wygodny.
Stylistyka
Tylna część nowego modelu jest ostrzej zarysowana i dynamicznie wznosi się ku górze. Kontur tylnych świateł dopasowuje się do obrysu tylnej szyby. Zupełnie inne są przednie, okrągłe reflektory. To dzięki nim Polo zyskało wyrazisty i sympatyczny wygląd.
Charakterystyczną cechą modelu dwudrzwiowego jest pas szyb o wznoszącej się ku górze linii, odzwierciedlający siłę i dynamikę samochodu; model czterodrzwiowy ma trzecią szybę boczną w tylnym słupku.
Deska rozdzielcza ma czystą, geometryczną formę. Jej podstawowa bryła prowadzona jest poziomo. Konsola środkowa podniesiona jest wysoko, łącząc w sobie estetyczny wygląd i funkcjonalność. Podstawowy korpus deski rozdzielczej wykonany jest z wysokiej jakości materiału, nadającemu wnętrzu dodatkowej elegancji.
Bezpieczeństwo
W Polo zastosowano wiele nowości technicznych. Dzięki temu jest ono najbezpieczniejszym samochodem w swojej klasie. Małe nie musi już oznaczać mniej bezpieczne.
Konstrukcja Polo pochłania przy zderzeniu większość energii. Silnik i przekładnia odłączają się od karoserii, a zespół pedałów przemieszcza się przy czołowym zderzeniu w kierunku od kierowcy. Testy zderzeniowe potwierdziły, że dzięki tym nowym rozwiązaniom Polo gwarantuje poczucie bezpieczeństwa.
Zmodyfikowana została przednia oś z kolumnami McPhersona i tylna oś zespolona. Udoskonalono także ramę pomocniczą. Jest lżejsza, a jej nowa konstrukcja redukuje odgłosy toczenia. Rama optymalizuje zachowanie się samochodu podczas jazdy i przy zderzeniu. Poprzez zwiększenie rozstawu kół Polo dużo lepiej zachowuje się na zakrętach. Jest też stabilniejsze podczas hamowania na śliskiej nawierzchni.
Komfort
Kokpit zaprojektowany jest tak, by był jak najbardziej funkcjonalny dla kierującego, by jego obsługa nie rozpraszała podczas jazdy. Wszystkie elementy obsługowe i przełączniki są umieszczone tak, by można je z łatwością dosięgnąć.
Kierownica jest regulowana w dwóch płaszczyznach, a elektrohydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego ułatwia prowadzenie samochodu. Polo - jako pierwsze w swojej klasie - wyposażone jest w modelu dwudrzwiowym w funkcję Easy - Entry (jako opcja dodatkowa). Przednie fotele przesuwane są do przodu o 32 centymetry. Wsiadanie do tyłu staje się niemal tak wygodne, jak w modelach czterodrzwiowych.
Bagażnik ma 270 litrów i jest o pięć litrów pojemniejszy niż w poprzednim modelu. Po złożeniu kanapy pojemność bagażnika wzrasta do 1030 litrów. To prawie tyle samo, co w samochodach kombi!
Dużo miejsca wygospodarowano też dla bagażu podręcznego. W zależności od wersji samochodu do dyspozycji pasażerów jest aż szesnaście schowków i półek. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|